agi & sam aw14

jaja. här är lite fler "bilder jag gillar" från herrmodeveckan i London eftersom jag är KÄR i Agi & Sams höstkollektion idag. och eftersom jag känner att jag måste bevisa något som modebloggare nu när människor jag ser som mina vänner blev så förvånade över att jag ens är intresserad? hahaha. keep up. och titta på detta! så extremt härligt. det bästa jag vet är när modeskapare vågar vara politiska OCH gör fina plagg, se t ex oljebolagsloggorna på tröjorna. (tittade dock på deras förra visning och där var plötsligt varje modell kritvit, så hade de slängt in någon extremt snygg "gubbe" på 35 på catwalken som skulle vara subversiv...) ska skriva mer om politiskt mode snart. nu: det bästa från igår.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0