ann demeulemeester aw14


nämen har ni någonsin sett något så vackert som Ann Demeulemeester utan Ann Demeulemeester! detta är ju märkets första visning utan sin avhoppade superstjärna, men om det är såhär kläderna ska se ut från och med nu så klagar denna streetlover EJ. eller jo. men ändå. såhär känner jag om denna kollektion: varför skulle kläder någonsin se ut på något annat sätt?



liksom titta bara. vad är det där ens för färg? senapsbrons? tycker lite oväntat att den är helt perfekt, och jag tolererar ju knappt metallfärger som inte är silver. p.s. just kappan ovan är väl inte i persianpäls, men ändå lite onödigt att använda det rikligt i en kollektion, väl? samtidigt är jag ju helt samvetslös i frågan, känner igen mig lite väl mycket i Elaines "who has the energy anymore?" samma med skinn tyvärr, även om jag aldrig köpt det själv under min vegantid, vilket väl counts for something. d.s.



MEN JAG DÖR!


dröm-outfits. exakt sådär vill jag gå klädd varje dag! vitt från, säg, maj till augusti och svart resten av året. synd bara att jag kan ha på mig vitt i i genomsnitt tre sekunder innan jag har lera/olja/blod över hela mig så att det ser ut som att jag försöker göra någon form av statement emot själva det faktum att färgen existerar.

såhär då. Ann! kom tillbaka! och fortsätt göra kläder som ser ut exakt såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0