sincerely yours

 
så det allra bästa som existerar just nu är allt från drömbolaget Sincerely Yours, och i synnerhet trion Team Rockit. gud, vad ska jag ens säga. deras Vit Magi på ceos White Magic Epilogue var det enda jag kunde lyssna på i dygn efter att jag hade hört den för första gången. umgicks med två dj-killar en hel natt för att de hade spelat den. (de: "vi skulle testa dig för att du hade sjungit med till TTA." säg till om ni kommer på något mer typiskt än dj-killar som ska testa ens musikkunskaper.) och nu vill jag inte gå en enda sekund utan att höra AuraEraGaiaLuna. för det känns som att inget annat kan vara verkligt nu och det är det finaste jag kan säga om musik.

p.s. älskar också ceos Wonderland, hann aldrig skriva om den när jag lyssnade som mest men levde på samma sätt med den som jag gör med Team Rockits Anima nu. någon gång när jag hörde typ Koka-Kola Veins ute sa jag till mitt sällskap "det här är den bästa musik jag vet", hen skrattade och sa att det var ointelligent att tycka det. men jag tycker att TTA, ceo, Team Rockit, Nordpolen m fl – lite slarvigt att klumpa ihop alla Sincerely Yours-artister nu, men – är bland de intelligentaste vi har i musikväg. det är inte rätt att blanda ihop ärlighet med dumhet. och med det sagt är en av de bästa detaljerna på hela Wonderland det samplade porrstönet på avslutande spåret Omg, precis innan trap-delen av låten börjar. okej, d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0